2011. december 8., csütörtök

37.rész

Bocsi de most csak ilyen rövid részt csináltam mert nem kaptam egyetlen egy komit és megjegyzést sem. Tényleg sajnálom. :(


Az ajtóban Nina és Bella állt. Megkönnyebbültem. Adri átölelte a lányokat ahogy én is. Nagyon örültem nekik.
- Szóval most itt fogunk maradni? - kérdezte Nina.
- Mi? - kérdeztem ezúttal én.
- Igen mi. Mert ha ti maradtok akkor mi is.
Elmosolyodtam. Nagyon kedvelem őket.
- Nem maradunk itt. Úgy gondoltam, hogy csak a karácsonyt töltenénk itt. Meg amúgyis a cuccaink még Magyarországon vannak.
- Ennek örülök. Azért ott mégis csak jobb lakni. - mosolygott Bella.
Egyetértően bólintottam.
- Most, hogy mindannyian itt vagyunk mi lenne ha elmennénk megvenni az ajándékokat?
- Mikulás napra is veszünk valamit? - kérdezte izgatottan Tomika.
- Hát persze De szerintem arra elég mindenkinek egy csomag. Inkább karácsonyra vásároljunk. - ajánlotta Dávid.
- Egyetértek. - mondtam.
A többiek is rábólintottak. Azonnal el is indultak vásárolni. Dávid és én ott maradtunk. Kicsit körbenéztem a házban. A nappali túlsó oldalán volt egy szekrény. Kihúztam a fiókját és legalább 100 újság volt benne. Kivettem belőle kettőt. Mindkettő címlapján Adri volt és ezen nagyon meglepődtem. Dávid odajött mellém.
- Ő Adri? - kérdeztem mintha nem tudnám.
- Igen. Mielőtt elment sok újságban szerepelt. Szinte az egész város ismeri. Járt már több országban is mert meghívták fotózásokra.
- Hű. - suttogtam. -Nem tudtam, hogy újságokban is szerepelt.

Az egyik újság a Glamour:

A másik a Harper's Bazaar:


- Nem igazán szokta híresztelni. Úgy gondolja, hogy az emberek vagy tudják vagy majd megtudják. - emelte ki a majd szót.
- Értem.
- Adri nagyon szerencsés veled.
- Köszönöm. - mosolyodtam el.
- Azt tudtad, hogy volt modell neve is?
- Nem. Mi volt?
- Theresa.
- Theresa? Ez aranyos. Illik rá.
- Tudom.
Fél órával később már megérkeztek a többiek. Megvették a Mikulás csomagokat valamint néhány ajándékot karácsonyra.
- Szóval Theresa? - kérdeztem miközben odamentem hozzá és átöleltem.
- Igen.
- Illik rád ez a név.
- Tudom. Amikor itt laktam a legjobb barátunk Jason mindig Theresának hívott.Ebből lett a "művész nevem".
Elmosolyodtam.
- Kicsilány leszel te a Mikulás? - kérdezte Tomika Adritól mire ő elnevette magát.
- Szívesen.
- Akkor jó. - mondta megkönnyebbülve Tomi.
Nina megforgatta a szemeit. Én pedig Adri álla alá nyúltam, hogy visszafordítsam a fejét felém majd gyengéden megcsókoltam. Az ajkai olyan édesek voltak mint a méz. Ez még jobbá tette a csókot. Amikor elváltak ajkaink észrevettük, hogy mindannyian minket néznek. Ezután kínos csend következett majd Bella törte meg a csendet.
- Képzeljétek Tomival újra összejöttünk. - jelentette ki majd Tamáshoz bújt. Elmosolyodtunk és gratuláltunk nekik. Örültem amiért kibékültek hisz olyan aranyosak voltak együtt.

4 megjegyzés:

  1. Szia!Na kezdeném azzal h nekem nagyon tetszik a történeted és h ez a rész is nagyon ZSÍR lett!
    Na hát Krisztián és Adri nagyon aranyosak együtt és örülök annak h Tomika és Bella is kibékültek mert ők is nagyon aranyosak együtt!Na úgy hogy aki szeretni Lillus történetét(ahogy én is)azt kérem szépen h írjon véleményt ehhez a részhez mert nagyon szeretnék már frisst!Na csak ennyit akartam úgy hogy tessék véleményezni!Puszi Kitti :):D:P

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Kitti. : DDD Örülök, hogy tetszik! De nem értem, hogy látogatják az oldalt csak nem komiznak! : SSS Mind1. Mondj egy napot, hogy mikorra kerüljön fel a rész. Hogy mikorra várod és a te és Ella kedvéért felteszem. : DDD

    VálaszTörlés
  3. Szia!Hát sztem legyen fent holnap estére és akk sztem majd én leszek az első aki ír véleményt!Puszi :) :D :P

    VálaszTörlés
  4. Rendben! : DDD már kész csak fel kell tenni : DDD
    Puszi <3

    VálaszTörlés