2011. december 2., péntek

36.rész

Itt a friss. :D Bocsi, hogy ilyen rövid lett de most nincs időm hosszabbra mert készülök a sulibulira. :) Azért remélem tetszik :D Végre megtudhatjátok, hogy mi történt Adrival <3 Jó szórakozást!

 



Tomika elkezdett mosolyogni. Nem értem. Miért mosolyog ha az unokahúga elment?
- Biztos? - kérdezte.
Kérdőn néztem rá. Észrevettem, hogy a hátam mögött nagyon figyel valamit ezért megfordultam, hogy én is lássam. Pár méterre tőlünk állt Adri. Nem tudtam elhinni. Lassan közeledni kezdtem felé mire ő elkezdett futni. Valósággal a nyakamba ugrott. Elmosolyodtam.  
- Szeretlek és tudnod kell, hogy hiszek neked és csak a féltékenység beszélt belőlem.
- Tudom. Nyugodj meg.
Lassan elengedtem.
- Szóval nem mentél el?
 - Még nem. - mondta és odahúzott Tamáshoz. - Azért maradtam, hogy megkérdezzem elakartok jönni velem Londonba?
- Én igen. - örvendezett Tomika.
- Hát... Legyen. - egyeztem bele.
Adri átölelt minket.
- Olyan jó lesz. Végre megmutathatom hol éltem. És ott lesz a bátyám is. Őt is megismerheted.
Elmosolyodtam.
- Mikor indul a gép? - kérdeztem.
- 2 óra múlva.
Az a két óra gyorsan eltelt. Felszálltunk a gépre. Az utazási idő nagyon hosszú volt. Párszor sikerült is elaludnom. Hajnalban érkeztünk meg. Egy kisebb kertes ház előtt álltunk meg. Bementünk. Nagyon szép volt. Adri körbevezetett közben megismertem a bátyját. A neve Dávid. Megmutatta a szobáinkat. Letusoltunk és már aludtunk is. Dél körül keltünk. Adri elhatározta, hogy körbevezet minket. Ez a város csodálatos. Először a Big Benhez mentünk el. A látványtól tátva maradt a szánk.




Utána megnéztük "London Szemét".

 Nagyon tetszik London. Varázslatos hely. Este elmentünk bulizni egy hatalmas klubba. Sokat táncoltunk és sok koktélt is megittunk. Azt bírom, hogy Adrit még sosem láttam nagyon részegen. Mindig tudja hol a határ ezért irigylem is. Most kicsit hamarabb hagytuk abba a bulizást. Fáradtak voltunk ezért hazamentünk. Lefürödtünk majd elaludtunk. Másnap 10 körül keltem. A többiek már kint reggeliztek. A kaját Adri csinálta Dáviddal a tesójával. Leültem melléjük az asztalhoz. Pár perccel később Adri letett elém egy nagy adag rántottát majd leült az ölembe. Finom volt. Reggeli után leültünk a nappaliban és filmet néztünk. Méghozzá horrort.
- Szólj ha félsz! - mondtam.
Adri elmosolyodott.
- Adri jól bírja az ilyen filmeket. Amikor én nem mertem odanézni ő halál nyugodtan nézte. - nevette el magát. Ezen mi is elnevettük magunkat majd folytatta. - Eddig akármelyik barátnőmmel néztünk horrort nem bírták.
- Undorító dolognak tartom de tudom, hogy ez csak a film viszont szívesen eljátszom azt, hogy félek. - mosolygott kajánul.
Egy csókot leheltem az ajkaira ő pedig hozzám bújt jó szorosan én meg átöleltem. Jó kis film volt. Még maradtunk egy kicsit beszélgetni. Adri épp kiment innivalóért amikor csengettek. Odamentem hozzá. Kinyitotta az ajtót. Az ajtóban...      


     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése